Home » » Apakah Aku Mencintaimu..? Oleh Mahda

Apakah Aku Mencintaimu..? Oleh Mahda

APAKAH AKU MENCINTAIMU...?
Oleh Mahda

Aku gak pernah tau dengan hatiku
Slalu ku bertanya kepada sang tuhan

Apakah aku benar mencintainya?
Apakah hatiku ini benar-benar ingin bersamanya?

Aku takut buatmu kecewa..
Aku takut buatmu terluka..
Aku takut menyakitimu..
Aku takut kau membenciku..

Apakah aku pantas menjadi pilihanmu?
apakah kau yakin memilih aku dalam kehidupanmu?

Aku memang melihat dari ketulusanmu mencintaiku..
Tapi, aku tak tau dengan isi hatiku yang sebenarnya..
Apakah aku benar mencintaimu?
Ataukah sebaliknya?

Maafkan aku, jika aku menyakitimu..
Bukan maksud hatiku untuk menghancurkan harapanmu..
Aku hanya ingin kau berfikir untuk memilihku dalam kehidupanmu..
Share this article :

0 komentar:

Post a Comment

puisi menarik

 
Support : Creating Website | Johny Template | Maskolis | Johny Portal | Johny Magazine | Johny News | Johny Demosite
Copyright © 2011. KUMPULAN PUISI - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website Inspired Wordpress Hack
Proudly powered by Blogger