Home » » Lain Oleh Fadli Hermawan

Lain Oleh Fadli Hermawan

LAIN
Oleh Fadli Hermawan

Berkata, aku cinta
Tentulah menyenangkan
Lain hal, berubah pandangan
Bila menjadi benci

Berkata, aku percaya
Tentulah menyenangkan
Lain hal, berubah pandangan
Bila menjadi ingkar

Berkata, aku setia
Tentulah menyenangkan
Lain hal, berubah pandangan
Bila menjadi selingkuh

Berkata, aku bahagia
Tentulah menyenangkan
Lain hal, berubah pandangan
Bila menjadi sedih

Berkata, aku jujur
Tentulah menyenangkan
Lain hal, berubah pandangan
Bila menjadi dusta

Berkata, aku bersyukur
Tentulah menyenangkan
Lain hal, berubah pandangan
Bila menjadi kufur

Berkata, aku mahsyur
Tentulah menyenangkan
Lain hal, berubah pandangan
Bila menjadi miskin
Share this article :

0 komentar:

Post a Comment

puisi menarik

 
Support : Creating Website | Johny Template | Maskolis | Johny Portal | Johny Magazine | Johny News | Johny Demosite
Copyright © 2011. KUMPULAN PUISI - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website Inspired Wordpress Hack
Proudly powered by Blogger